Sorozatunk második részében elindítjuk első AdWords kampányunkat. Hirdetési szöveget írunk, beállítjuk a kulcsszavakat és a fizetési módot, hogy reklámunk megjelenhessen a Google szponzorált linkjei között. Tippek és trükkök nem csak kezdőknek.
Google AdWords sorozatunk előző részében már megnéztük, hogy pontosan mit jelent a keresőmarketing. Valamint miért érdemes a Google rendszerén belül hirdetniük a legkisebb vállalkozásoknak is, főként most a nehéz gazdasági körülmények között. Jelen írásunkban továbblépünk, és elindítjuk első kampányunkat.
Vállalkozó kedvű olvasóknak azt ajánljuk, hogy kövessék az általunk leírtakat, hiszen a Google AdWords rendszere jelenleg az egyik leghatékonyabb hirdetési módot kínálja. Egy kampány elindítása pre-paid fizetés esetén már 3000 forintból is megoldható, miközben 1000 darab szórólap előállításáért több mint 14 ezer forintot kell fizetnünk. Vagyis legrosszabb esetben is csak pár ezer forintot veszíthetünk, míg optimális esetben kevés befektetett összegért új vásárlókra tehetünk szert.
Kezdő változat helyett egységes felület
Első kampányunk elindításához keressük fel az AdWords kezdőoldalát, ahol kattintsunk az indítás gombra. Korábban itt két opció közül választhattunk: egy kampány menedzselésére optimalizált kezdő és minden beállítási lehetőséggel felvértezett hagyományos változat között. Ennek azonban vége, s immár mindenki csak egy egységes felületbe regisztrálhatja magát. Így elsőre egy kicsit bonyolultabb lehet a rendszer azok számára, akik még csak most ismerkednek az AdWords rendszerével. Nekik azt ajánljuk, hogy ahol a rendszer az alapbeállítást ajánlja, fogadjuk el. S csak később, használat közben próbálgassuk a többi opciót.
A cikk itt folytatódik: nonstopuzlet.hu
07 augusztus 2009
AdWords suli II. - elindul első kampányunk
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
0 megjegyzés:
Megjegyzés küldése