27 november 2007

Emitt vagyok

Molnár József

Illetve teljes néven H. (Hegyi) Molnár József lennék , ha az anyakönyvvezető nem felejti el a születésemnél a korántsem jelentéktelen "H" betűt a megfelelő dokumentumba bevezetni. De mint mindenki, ő is a megélhetésért küzd(ött), s alig várta a munka végét, plusz még én is éjfél tájékán születnem, amikor már ment volna haza. Végül is én időzítettem rosszul.

Munkámat tekintve kreatív hobbi tanácsadással és klaviatúra klopfolással ügyetlenkedem. Néha sikerül valami jót is kihoznom belőle. Kontárkodásomat például emitt szeretik. Sőt még innen sem akarnak elzavarni. Dolgoztam ezen felül például még itt is, s volt idő amikor mással is foglalkoztam. Mindent összevetve jó néhány éve boldogítom a ".hu" cím alatt lakó hazai internetes puszta lakóit, remélem lesz foganatja.