Többéves huzavona zajlik a budapesti parkolási cégek és a mobilcégek között az sms útján történő fizetés ügyében. A technológia adott, ám a mobilcégek szerint nem képesek megállapodni az EME-vel „korrekt” díjszabásban , amely kényelmes pozícióból tárgyalhat, hiszen monopolhelyzetben van a fővárosi utakon.
Mint már korábbi cikkünkben írtuk, a II. e-money szimpozium nyugodtnak induló hangulatát egy meglehetősen heves vita törte meg, amikor szóváltás alakult ki Fürst György a budapesti mobilparkolásban érdekelt EME Zrt. elnöke és Drozdy Győző, a Pannon vezérigazgató-helyettese között.
„Ez nem stand up comedy” – jellemezte a kialakult helyzetet a konferencián Winkler János, a Magyar Telekom vezérigazgató-helyettese. Míg Beck György, a Vodafone vezérigazgató-helyettese igyekezett kimaradni a parázs vitából, ugyanis elmondása alapján cége még nem szembesült az érintett problémával.
Kész a rendszer
Az indulatokat a budapesti parkolás váltotta ki, ahol a Pannon és a T-Mobile már régóta tervezi az sms útján történő jegyvásárlás bevezetését, ám a másik oldallal még egyikük sem tudott megállapodni.
Annak ellenére, hogy az eljárás módszerére már pont került: „Az EME Zrt. és a Pannon közt 2006 nyarától 2007 tavaszáig intenzív pénzügyi, jogi és műszaki egyeztetések folytak. Ezek eredményeképp elkészült egy mobilparkolási rendszer, amely az EME rendszeréhez kapcsolódva valósíthatta volna meg azt, hogy előfizetőink a szolgáltatónál vezetett hitelkeret és univerzális egyenleg terhére fizessék ki a parkolás díját” – nyilatkozta a FigyelőNetnek Drozdy Győző, a Pannon vezérigazgató-helyettese.
A cikk itt folytatódik: www.fn.hu
19 december 2007
Sms és parkolás: ki húzza le az előfizetőt?
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
0 megjegyzés:
Megjegyzés küldése