18 március 2009

Pannon bónusz készlet nélkül

A Pannon olyan telefont hirdet a bónusz programjának a keretén belül, ami nincs is neki. A Sony Ericsson web-shopja pedig egyszerűen botrányos. Napi nonszensz.

Mivel a jelenlegi két és fél éves telefonom egyre inkább kezd saját életet élni, ezért felkerekedtem, hogy meglepjem magam egy Sony Ericsson C902-es mobillal. Célirányosan kerestem, mivel anno ez a készülék volt velem Pekingben, s ott annyira megszerettem, hogy egyértelmű volt a választás. Az elmúlt 2 és fél év során ugyanis sok mobillal volt dolgom, de ez volt az egyetlen, ami megfogott.



Ennek megfelelően elindultam az első Pannon bolt felé, mivel a bónusz programban kínálják az említett készüléket. Illetve pontosabban a fene se tudja már, hogy valóban kínálják-e, hiszen amint a Pannonos eladónak kimondtam a mobil pontos típus nevét, rögtön elkezdte a fejét csóválni, mondván az bizony nincs. Persze jó salesesként rögtön elkezdte a 20 ezer forinttal drágább C905-ös modellt ajánlani, de mondtam: az nem kell. Így kaptam egy telefonszámot, s hívtam is rögtön a Pannon központi ügyfélszolgálatát, hogy ők kikeressék nekem, melyik üzletből tudom elhozni. 10 perc várakozás után a válasz meglepő volt: az országban az egyik Pannonos boltban sincs. Persze ekkor is jött még egy mentőöv, s a távközlési cég raktárához kapcsoltak, hogy onnan kérjem ki. Ám nekik sem volt, sőt a srác még azt is hozzátette, hogy nem is tudja ígérni, hogy lesz. Ezek után jogosan felmerült bennem a kérdés, amit fel is tettem neki, hogy miért hirdetnek egy olyan telefont, ami nincs nekik. Válasz nem érkezett.

Na boom, ennyit a Pannonról. Hazafelé ezért benéztem két olyan kereskedőhöz, aki betétes üvegkönyöklőjük mögül árulják használt telefonjaikat. Az első a fejét rázta, a második vastag nyakkal és fémekkel jól ellátott úriember már nyitottabban állt a kérdéshez. „Nincs, de rendelhettek egyet”. Gyorsan átfutott a fejemen, hogy pontosan mit is jelenthet a „rendelni”… S a gyanúm miatt egyértelmű volt az inkább nem válaszom.

A Pannonhoz visszatérve: hazaérve bekukkantottam a web-shopukba, ahol a rendszer szó nélkül engedte, hogy egy olyan készüléket rendeljek, ami nincs is raktáron. Ennyit a jó készletkezelésről. Mindezt 59 ezer forintért -10 ezer forint bónuszkedvezménnyel és két év hűséggel együtt. Mivel ugyanennek a telefonnak a kártya független verzióját 63-65 ezer forintért árulják más kereskedők, ezért egyértelmű volt, hogy 4 ezer forintért nem leszek hűséges. Ennyit a bónuszprogramról.

S végezetül a web-áruházakról. Mindenkinek ajánlom, hogy látogassa meg a Sony Ericsson internetes boltját. Egyszerűen szánalmas. Ha rákattintunk a vásárlásra, akkor a következő ablak ugrik fel: „Látogass el a Sony Ericsson márkaboltok egyikébe…”.



Bravó, ilyen egy XXI. századi web-shop.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése